برجسته شدن در صفحه کاوش اینستاگرام یکی از کم ارزش ترین ابزارهای کشف در این برنامه است.
صفحه کاوش به عنوان یک فید از محتوا، که توسط الگوریتم تنظیم شده است، می تواند به شما کمک کند به مخاطبان مناسب برسید، تعامل را افزایش دهید و در پلتفرم رشد کنید.
بنابراین، چگونه می توانید یک مکان را در صفحه کاوش اینستاگرام ایمن کنید؟ ما 10 نکته آزمایش شده و آزمایش شده را در زیر به اشتراک می گذاریم.
الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام چگونه کار می کند؟
الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام محتوا را بر اساس کاربر به کاربر مدیریت می کند و هر صفحه کاوش را منحصر به فرد می کند.
این کار را با ردیابی نوع محتوایی که کاربران به طور منظم با آن تعامل دارند و نشان دادن پستهای مرتبط در صفحه کاوش خود انجام میدهد.
برای دسترسی به صفحه کاوش، کاربران می توانند به سادگی روی نماد ذره بین در پایین سمت چپ صفحه خود کلیک کنند:
عکس های کنار هم. اولین مورد مربوط به یک فید خانگی اینستاگرام با عکسی از طلوع خورشید در ساحل است که یک فلش به سمت نماد ذره بین برنامه در پایین صفحه نمایش داده شده است. عکس دوم یک صفحه کاوش را با مجموعهای از پستهای فید و حلقهها نشان میدهد - ترکیبی از پستهای گرافیکی و پستهایی با سواحل.
طبق گفته اینستاگرام، محتوای صفحه کاوش منحصراً از حسابهایی میآید که قبلاً آنها را دنبال نکردهاید، زیرا هدف آن «کمک به شما برای کشف چیزهای جدید» است.
با در نظر گرفتن این موضوع، رسیدن به یک نقطه مطلوب در صفحه کاوش اینستاگرام میتواند به محتوای شما افزایشی جدی در تعامل بدهد – بهویژه که به افرادی دسترسی پیدا میکنید که قبلاً با پستها یا ویدیوهای مشابه درگیر هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم صفحه کاوش، بخوانید: اینگونه است که الگوریتم اینستاگرام کار می کند
نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام
صفحه کاوش اینستاگرام توسط الگوریتم برنامه تنظیم می شود، که بر اساس دو عامل اصلی تصمیم می گیرد چه محتوایی را به کاربران ارائه دهد:
یک کاربر قبلاً با چه نوع پست هایی درگیر بوده است
میزان تعامل (شامل لایک، نظرات و اشتراک گذاری) یک پست مرتبط چقدر است
به عبارت دیگر: راه شماره یک برای دریافت پست های خود در صفحه کاوش اینستاگرام این است که آنها را تا حد امکان جذاب کنید.
اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بهبود شانس خود انجام دهید. این 10 تاکتیک را در زیر کشف کنید:
به صفحه کاوش خودتان نگاهی بیندازید
شروع به ساخت قرقره کنید
زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست کنید
با پست های چرخ فلک آزمایش کنید
از هشتگ های استراتژیک استفاده کنید
با سایر برندها و سازندگان شریک شوید
مسابقات و هدایا را اجرا کنید
کلمات کلیدی را به عنوان پست خود اضافه کنید
از Instagram Analytics استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند
تبلیغات کاوش اینستاگرام را امتحان کنید
نکته شماره 1: نگاهی به صفحه کاوش خود بیندازید
قبل از شروع به تولید محتوای جدید، یک قدم به عقب بردارید و کمی تحقیق کنید.
برای صفحه کاوش خود وقت بگذارید و از خود بپرسید:
چه نوع پست هایی برجسته می شوند؟
چه هشتگ ها و کلمات کلیدی در کپشن استفاده می شود؟
چه چیزی این پست ها را اینقدر جذاب می کند؟
هنگامی که درک بهتری از آنچه کار می کند، دارید، می توانید از آن به عنوان الهام بخش برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید.
FYI: Later یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی است که بیش از 4 میلیون برند، سازندگان و مدیران رسانه های اجتماعی به آن اعتماد دارند. همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید — به صورت رایگان:
رایگان = بهتر پست ها را هم اکنون برنامه ریزی کنید!
ایجاد، ویرایش و زمانبندی پستهای اینستاگرام با Later. رایگان شروع کنید!
اکنون بعداً امتحان کنید
نکته شماره 2: شروع به ساخت قرقره کنید
این راز نیست، اینستاگرام Reels را در اولویت قرار داده است.
ویژگی محبوب ویدیویی هیچ نشانهای از کاهش سرعت را نشان نمیدهد، بنابراین مهم است که Reels را به بخش بزرگی از استراتژی خود در سال 2023 تبدیل کنید – به خصوص اگر میخواهید در صفحه کاوش قرار بگیرید.
با Later، میتوانید با برنامهریزی و زمانبندی محتوای خود از قبل، استراتژی حلقههای اینستاگرام خود را ارتقا دهید. هر آنچه را که باید بدانید در ویدیوی زیر بیاموزید:
نکته شماره 3: زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست کنید
اگر زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، محتوای شما شانس بیشتری برای افزایش دسترسی و تعامل دارد.
اما چگونه می دانید که چه زمانی است؟
پس از تجزیه و تحلیل بیش از 35 میلیون پست فید، متوجه شدیم که میانگین بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در طول هفته عبارتند از:
دوشنبه: ساعت 5 صبح
سه شنبه: 6 صبح
چهارشنبه: ساعت 6 صبح
پنجشنبه: ساعت 5 صبح
جمعه: ساعت 6 صبح
شنبه: ساعت 6 صبح
یکشنبه: ساعت 6 صبح
PS: وقتی حساب Later ایجاد میکنید، میتوانید از ویژگی Best Time to Post استفاده کنید تا بتوانید در زمانی که مخاطبان منحصربهفرد خود را فعال هستند، به دست آورید.
به این ترتیب می توانید تعامل را افزایش دهید و شانس خود را برای رسیدن به یک نقطه در صفحه کاوش افزایش دهید - در مورد یک پیروزی بزرگ صحبت کنید!
بهترین زمان خود را برای ارسال پست پیدا کنید
با برنامهریزی پستهای اینستاگرام برای زمانهای بهینه خود با Later، تعامل بیشتری با پستهای اینستاگرام دریافت کنید
اکنون ارتقا دهید!